Onze zekerheden

Kwaliteitsgarantie

Elke accommodatie wordt door ons of door onze partner persoonlijk bezocht. Criteria waar speciale aandacht aan wordt besteed zijn de kwaliteit van de inrichting en hoe schoon de accommodatie is, de tuin en de omgeving en de vriendelijkheid van de eigenaar of de beheerder.

Op de website vindt u bij elke accommodatie een omschrijving, een uitgebreide opsomming van alle eigenschappen en een zeer groot aantal foto’s in een groot formaat. Verder is er een kaartje geplaatst met de exacte locatie.

Persoonlijk advies

Als u twijfelt bij het kiezen van een accommodatie kunt u ons altijd even bellen of emaillen voor advies. We zijn goed bekend in Kroatië en bij zeer specifieke vragen of wensen kunnen we contact opnemen met de eigenaar.

Extra kosten

Alle kosten zijn normaliter bij de huursom inbegrepen. Dus geen extra kosten voor eindschoonmaak, airconditioning en linnengoed. Een enkele, meestal zeer luxe villa, kan hier van afwijken. Het meenemen van een hond kost vaak wel wat extra geld (5-20 euro per dag). We berekenen 25 euro reserveringskosten.

Ruim 25 jaar ervaring

We zijn in de vorige eeuw van start gegaan met ons eigen bedrijf en het aanbieden van luxe accommodaties. Deze jarenlange ervaring nemen we mee in ons Kroatië programma. Wij selecteren de accommodaties waarvan wij denken dat ze geschikt zijn voor onze klanten.

Contactpersoon ter plekke

Ongeveer een week voor aankomst ontvangt u per email de reisbescheiden. Een voucher met o.a. adresgegevens, coöordinaten van de accommodatie, hoe laat u de accommodatie kunt betrekken en lokale contactgegevens.
U ontvangt altijd het telefoonnummer van de lokale agent (spreekt uitstekend Engels en Duits) en meestal ook het mobiele nummer van de eigenaar / beheerder van de accommodatie. Heeft u ter plekke vragen en/of problemen dan kunt u direct contact opnemen met de eigenaar of lokale agent.